נתניהו הבטיח: "נקים ממשלה שתדאג לכולם; נפעל לאיחוי הקרע בעם"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו הבטיח: "נקים ממשלה שתדאג לכולם; נפעל לאיחוי הקרע בעם"

    נתניהו אמר: "אם תוצאות המדגמים ישקפו את תוצאות האמת, נקים ממשלה לאומית שתדאג לכולם, נקדם מדיניות שקולה, אחראית ומאוזנת – לא ניכנס להרפתקאות. נתניהו אמר עוד "נפעל לאיחוי הקרעים. לא רק נפעל לשלום עם שכנינו אלא גם בתוכנו. צריך להוריד את גובה הלהבות"

    צילום: אוליבר פיטוסי - פלאש 90
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוצאי הבחירות: בנימין נתניהו, ראש הממשלה לשעבר וככל הנראה הנכנס נשא הלילה (בין שלישי לרביעי) נאום בבנייני האומה בירושלים שם התכנסו פעילי הליכוד. נתניהו אמר כי "אם תוצאות המדגמים ישקפו את תוצאות האמת, נקים ממשלה לאומית שתדאג לכולם, נקדם מדיניות שקולה, אחראית ומאוזנת – לא ניכנס להרפתקאות".

    "העם רוצה ממשלה יציבה ומנוסה, העם רוצה מדינה יהודית, העם רוצה ממשלה שתדאג לחיילים ולשוטרים שלא תהיה אטומה ושתהיה עם חמלה, אנחנו על סף ניצחון גדול מאוד, לא ניכנס להרפתקאות, נהיה תקיפים אבל נחתור לשלום עם שכנינו, הממשלה הלאומית שלנו תדאג לכולם, אקים ממשלה לאומית שתדאג לכל אזרחי ישראל בלי יוצא מן הכלל, אנחנו עדיין לא יודעים את תוצאות האמת אנחנו מבקשים טוהר בחירות מלא, נקדם מדיניות שקולה, אחראית ומאוזנת ונרחיב עוד יותר את מעגל השלום, נפעל לאיחוי הקרעים בעם ולהפחתת גובה הלהבות, אני אדאג לכולם, כפי שעשיתי כל חיי, גם לאנשי השמאל", הבהיר יו"ר הליכוד.

    "כמי ששם את נפשו בקו האש לא פעם, אני אומר לכם גם את משפחתי שנמצאת בקוו אש אחר. אני מביע הערכה עצומה לשרה ובני יאיר ומשפחתי. כי גם אתם בקו האש. אנחנו נדאג להחזיר את הביטחון ויוקר המחיה. אנחנו נחזיר את ישראל למעמדה לכוח עולה בכל האומות, נפעל להורדת הלהבות בשיח הציבורי", הבטיח.

    "ריגשתם אותי עד מאוד, ראיתי את האהבה שלכם, לעם שלנו. ואם אני יכול להגיד לכם דבר אחד לסיום, דבר אחד שאני בטוח בו. בעזרת ה' נפעל יחד, יחד נעשה. ויחד נצליח".

    מטה הליכוד | צילום אוליבר פיטוסי – פלאש 90



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שלא יתבזבז זמנו להרצות שונאי נפשו שום דבר לא יזיז אותם מהשנאה התהומית שלהם יותר טוב שישרת בוחריו והדברים החשובים להם